21 Januari

Var hos tandläkaren på morgonen, uscha.
Det gick bra och alltingen, men hoppas bara
att jag inte ska behöva ha sån konstig tandställning bakom tänderna..
Skoldagen annars gick väll rätt fort tycker jag väll.
Hände inte så mkt, värsta chill @ svengelskan med danjul.
hahah, sjuk i huvudet är vad han är :)

Och jag börjar fan undra om jag inte är sär på riktigt?
Liten särgrupp i engelska, liten särgrupp i matte
plus att jag inte fick ha kvar tyska och får istället ha sär svengelska.
DETTA ÄR GALET :( känner mig fan sämre än min bror..
Och då kan jag lova att de är riktigt illa..

Imorgon blir det hanaslöv hela dagen.
och emma för helvete; GLÖM INTE KLÄ PÅ DIG!
slår dig om du kommer och säger att du fryser sen, jag varnar dig :(

http://open.spotify.com/track/3DEH65SpgWlvFkql29cfsH

SMOKIE, kääääääääääääärlek <3



/ Jennii

Kommentarer
Postat av: danjul :)))

"hahah, sjuk i huvudet är vad han är :)"

wtf,här ser man vad du skriver om mig :(

2010-02-10 @ 21:28:44
Postat av: danjul :)))

"hahah, sjuk i huvudet är vad han är :)"



wtf,här ser man vad du skriver om mig :(

2010-02-10 @ 21:34:18
Postat av: Jenny :)

haha, men danjul de var inte meningen :(

men lite sjuk äruuuu allt :)!

2010-02-11 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0