20 Januari

Jag är hemma själv och jag gillar det inte på vintern..
Alldeles för mörkt och jag vågar inte kolla ut.
NÅGON SOM VET VART MIN STOREBROR ÄR?
Vore ju väldigt gulligt om han kunde svara, eller ja
varför inte komma hem istället?
Hatar mörkret, buuuhhu. 
näe, tycker nog allt att Fidde få ta och ringa mig lite:$
tänker inte sitta här hemma och bara glo på det mörkafan :(

Var i kyrkan nyss med Lindus också.
Mysigt äreeee allt tycker jag :)
Och förlåt Daniel, det var inte meningen.
Jag visste faktiskt inte om det :(
Jag såg verkligen vilken panik du hade, haha förlåt :) <3



& jag saknar sommaren. Och jag saknar Öland något så förbannat mycket.
Och ska jag inte få vara på min ruta U4 som jag varit på sen jag var 10
månader så kan allt fan hänga sig. En sommar utan att spendera den på öland!?
damn, det skulle aldrig funka...

PAPPA HJÄRTA SÖT_DOTTER


/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0