19 Januari

Skola som vanligt idag och allt gick jättebra och jag
var väääääärsta sjukt glad fram till idrotten.
seriöst ni FUSKADE :( , fick damp så slängde
av mig dom där jävla äckel västarna och bollen
och ställde mig i ett hörn med en underbar fotboll <3 
Lunch där efter och sen syslöjd. och här kommer dagens höjdpikt:
Jag och Jonna skulle gå och kopiera några papper för pallade inte jobba,
så hahahahahahahahah kommer ungjävlen och pratar helt seriöst
om någonting och kliver helt jävla snett och plopp så försvann hon.
"Jonna vart är du?!", asså de är ingen känsla att läsa det.
Men när jag inte såg henne längre och hon bara låg där
så dog man ju aningen. HAHAHAHAHAH.
Och ni som sätt oss tillsammans fattar nog :$

Nu sitter jag och pratar med tobbetobias :)
alltid trevligt de, och vi är nog lika förvånade båda två, GALET.
Plus att min bror borde ha kännt sig lite dissad nyss.
För han är ute på mörkerkörning så hade tydligen
deras lärare frågat oscar ;
Hur kan du ha en sån söt syster när du själv ser ut som du gör?
hahah, tyckte faktiskt det var lite kul när Fidde skrev de :(

Jag är övertrött, och får inte träna imorgon heller, great.
så jag följer med pappsen ner till ica nu ist.

/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0