18 Januari

Stack till skolan med feber idag och det gick bra.
Och idrottsdagen var sjukt jävla rolig.
Måste nog erkänna att min klass är grymt bra på att dansa asså.
Och Brynne&jag är grymt bra på vollyboll också, haha dör.
Världens äckligaste frukost fick vi iallafall, menmen.
Sen hade jag bara två timmars no, drygt så in i helvete.
himla snällt att jonna&becca bara dissar mig&emma också,
tror ni är något va, aaah precis :)? näe feelåt pluttisar.

Drog hem och satte mig med min hemkunskaps läxa.
Och det var min första läxa sen jag vet inte när, och
jag klarade den faktiskt helt själv. Det är fan status ;).
Kanske börja sköta sin skola och alltingen? Har ett väldigt bra svar på det,
eller ah.. min mamma har nog svaret egenligen ; SKÖT SKOLAN ):
jag ska......... jag ska :) , lovar :$

Hanaslöv på fredag , EMMA I TERMOBYXOR <3333333333333
HAHAHAHHAH, sött :$
Näe förlåt, var ju fan min idee :'(

och nu sitter jag här hemma själv, och det är inte det minsta kul.
alldeles för mörkt ute, och jag är mörkrädd ):
och jag nämner inga namn om vem som håller på att jävlas
om att det står någon utanför fönstret. men han får en puss om han slutar ):

/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0