18 Januari

Håller på att fixa min blogg och alltingen.
Men bilden vill verkligen inte fastna i mitten,
den bara lägger sig åt vänster, fattar inte varför?

Mamma kom precis hem , så nu slipper jag vara rädd mer.
&Pappa och oscar skulle köra post upp till göteborg innan och har inte kommit.
Den platsen jämte pappa i lastbilen skulle fan ha varit min denna gången ):
jävlabögoscarfan som ska hålla på och krabba :(
haha, ja och ni lär ju undra vem fan som vill följa med
och sitta i en lastbil upp till Göteborg för att lämna post!?
- Jo, och det är så att jag nämligen älskar att sova i både
bil&lastbil. Sen är det förbannat mysigt att åka lastbil när det
är mörkt ute, så det är därför.
Ska snart krypa ner i min stillastående säng ist :(
Go'natt

/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0