-

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? inte ett skit.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? yesman.

3. Vem tillbringade du 2 timmar med? mamma.

4. Hur lång är du? 162 :'((

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Nattbuss 807 ♥

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen; skar mig på en ruta :(, thihi vad vill du :$? <3<3

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? bross på, ringa när jag är snåleee.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  gifta.

9. När såg du senast din mamma? nyss.

10. Icke godkänt i något ämne?  jaaa :'(

11. Mvg i något? haha, dum eller..

12. När vaknade du idag? kvart i sjuuu.

13. Vilken är din favoritplats? i fiddes famn ♥, lastbilen jämte far min.

14. Vilken plats föredrar du minst? vettifan, särmatten utan roligt folk!

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? göteborg.

16. Hur stor är din säng? 90 eller något tror jag.

17. Vad sover du i?  en stor pappa tröja ♥

18. Hur många kuddar har du i sängen? 3.

19. Var har du bott/bor du? aaaaaalvesta.

20. Tycker du om kinamat? nej, fyfan så äckligt.

21. Tycker du om kaffe? neeeeej.

22. Vad dricker du helst till frukost? mjölk hjärta jenny.

23. Kan du spela poker? ja, men tråkigt som attan.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? yes.

25. Vill du ha barn? ja, typ när jag är 25.

26. Kan du några andra språk än svenska? aaaaaah,

27. Har du någonsin åkt ambulans? nope

28. Föredrar du havet eller en bassäng? både&.

29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder.

30. Äger du dyrbara smycken? aao.

31. Kan du rulla med tungan? hur fan då..?

32. Vem är den roligaste människan du känner? HAHAHAH, martin&björknert, shit dör bara jag tänker på dom.

33. Vad har du för ringsignal? sony ericsson.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? hänger på väggen, näe men seriöst inte här inne iaf.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt linne.

36. Kan du byta olja på bilen ? jag kan seriöst allt om bilar ♥, awesome

37. Vilken var den senaste boken du läste? inte en aning.

38. Dansar du i bilen? ja, varje gång. sån feeet känsla är det asså, du borde testa :)

39. När var du i kyrkan senast? eeeehm i söndags.

40. Piercing? öronen, men vill ha i tuuungan :'(

41. Har du någon tatuering? näeeej.

42. Har du provat droger? ÄRU SJUK I HÖÖVET ELLER?

43. Röka eller snusa? på killar är det sjuuuuukt snyggt med snus, och då menar jag extremt snyggt.

44. Har du pojkvän/flickvän? världens bästa pojkvän för att vara exakt.

45. Vad är ditt mobil nummer? 0730894548

46. Vad ska du göra ikväll? plugga idrott.

48. Har du några syskon? ja, världens fulaste storebor ♥, haha nej förlåt, bästa*

48. Är du kär? jaaaa-a-a---aaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0