23 februari

Shit, när jag var inne i stan med Mikis innan så började vi snacka
om när vi gick där på Karl-Oskar, seriöst det var den bästa helgen i hela mitt liv.
Hade så sjukt jävla kul så det finns inte, fett skönt väder och sjukt bra vänner!
Och träffade hur jäkla mycket nytt folk som helst.
Gosch, ge mig sommar nunununu, och ge mig karl-oskar nu, jatack! :)

Nu sitter jag och väntar på att Mikis ska komma hem från sin innebandy träning.
Sen drar jag bort dit med massa gotteeee och så knarkar vi
One tree hill resten av kvällen tillsammans, awesome!
Plus att jag har blivit värsta fete förkyld igen :(
Och imorgon ska jag till doktorn och kolla mitt hjärta, hmm great (n)
Kommer väll inte att få träna imorgon heller, JIPPPPIIIII ):

/ Jecaaae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0