20 februari

Blev en riktigt najs kväll igår @ Oscars place.
Satt där allihopa och nördade oss med varsin dator och
nördade sönder oss, javisst kan man ju vara mer social
en fredagskväll än att sitta och nörda sig framför en dator.
Men de var riktigt najs, låg och kollade på hockeyn också
lite när ögonen typ trillade ur.

Nu har jonnabrean precis varit här en stund.
Tur jag har dig vännen, inte många som lyssnar och förstår som du gör.
Från vaggan till graven ♥

Ska snart börja fixa mig osånt, sen drar jag & lite annat kul folk
ut till Emmaaeee i Humlaryd, askalas bra!
Så tillrbingar min kväll där ute, mycket mys.



totalt efterbliven bild från igår

h3h3

-
Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more

We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love
We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love
We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love
If it's worth having it's worth fighting for.


/ Jecaaaae


Kommentarer
Postat av: danjul :)

älskar bilden, mktfin,mktfin =))))

2010-02-21 @ 01:42:39
Postat av: :)

haha, men sluuuuta.. du tigger om en gråtandes jecaaae, shit danjul :'(

2010-02-21 @ 14:59:58
Postat av: danjul:(

men den va ju asball :))

2010-02-21 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0