18 februari

Torsdag idag, och hade fete stora idrotts provet.
Satt från klockan 1 till halv fyra, trodde seriöst jag skulle somna ett tag.
Plus att jag fick lite smått panik, för har en äcklig låne mobil och har
inte fått den mobilen som jag ska låna av fidde, så hade verkligen
INGEN musik att lyssna på, så där satt jenny och kunde inte
koncentrera sig ett skit i början, menmen. Det gick bra sen.
& jag skrev en hel del massa sidor kan jag ju säga :)
Hoppas verkligen detta gick bra nu, annars kommer jag bli grymt
jävla besviken på mig själv! Jag ska ha mitt MVG i idrott
innan jag lämnar grönkullaskolan, sen kan jag tacka för mig :)!

Och så fick jag tid till att kolla mitt hjärta nästa onsdag också.
Undra vad det är för fel på skiten...

/ Jennii

Kommentarer
Postat av: danjul :)

bre,jag får feting ig på dedära dåvaaaaa :(

2010-02-18 @ 19:26:53
Postat av: :)

nej bre, här ska vi inte ha några ig :)

2010-02-19 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0