17 februari

jag säger bara herregud..
Eftersom jag var hos skolsyster idag och skulle kolla vikt, längd, syn osv.
Och när jag ställer mig och ska mäta mig hur lång jag är,
så visar den att jag är 162 cm, och så gick vi bort och kollade min vikt kurva
och sånt på datorn, mja.. hon kunde ju varit nöjdare, eftersom jag tydligen
skulle ha vägt mer än vad jag gjorde, men jag tycker allt att jag väger typ
för mycket.. men jaja, så när vi stod där och kollad de och sånt, så frågade
jag om jag skulle bli längre, och seriöst jag blir deprimerad :(
hon står precis framför mig och säger ; Nej, alltså eftersom du fick din mens i så
tidig ålder som du fick så kommer du inte att växa mer.
SERIÖST, SKÄMTAR HON MED MIG ELLER!?!?!?

Imorgon har jag prov i idrott också, ska nog gå bra :)
Plus att jag trillade ihop på idrotten idag med, yäyä..
Så blir att få tid till att kolla detta förbannade jävla hjärta.
Ingen träning ikväll bara för det, och jag som var värsta taggad på att träna ikväll med.



/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0