16 februari

jobbiga nätter & jobbiga dagar, när försvinner skiten från käften!?

Kom hem för en timme eller något, har varit med far min ikväll igen.
Himla mysigt, hinner bara åka upp och tippa och sen alltid, &
då menar jag verkligen alltid så blir jag helt borta, mina ögon
verkligen stirrar rakt ut genom fönstret och sen poff sover jag gott som attan.
Höll på att smälla två gånger också, endel ska ju inte få ha körkort överhuvudtaget.
Satt och pluggade idrott&hälsa också, så sjukt drygt..
Ganska onödigt att ens ha ett prov i idrott tycker jag nog allt.
Alla fattar väll att det är viktigt att träna och allt sånt?

Imorgon ska jag lämna in min äckligt störda mobil också.
Lär väll vara utan den i någon månad, eftersom 3 är så sjukt sega..

-


fedt snygg bild från en match mot Delary, kaxigasta laget som någonsin
satt sin fot på en fotbollsplan :)

/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0