13 februari

Ganska så seg dag idag tycker jag allt, ska snart hoppa in i duschen.
Och sen lite senare kommer ääääälsklingen♥.
Glömde nog nämna det igår att jag faktiskt fick G+ på mitt matte prov.
Seriöst, de är hel sjukt! Var beredd på ett stort fett ig..
Tycker det var ganska sweet att vi i "särguppen" på typ fem
stycken att alla vi fick g, men sen dom andra grupperna
som tror dom är asz bra, att inte ens dom blev godkända, haha ägda :)



Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha sommar nunununu.
men nu har jag börjat längta till september också, cypern ♥
får nog lägga av med det där, för då blir det ju höst och skit
direkt sen igen, så nejnej. :)

/ Jennii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0