11 februari

höll på att skämmas ihjäl idag i skolan.
Jag skulle med 15:15 bussen in till stan, och hade glömt mina
pengar hemma osv, så jag ringde pappa och sa att han skulle
komma och lämna dom under dagen.
vanliga föräldar brukar ju ringa och säga att dom är utanför i bilen,
som tillexempel mamma, men min pappa är ju då lite udda
och kommer självklart in i sina äckliga jobbarkläder och skit...
Trodde seriöst jag skulle sjunka genorm jorden just då,
men vadfan de är världens bästa pappa ju :)
plus att hela min klass tyckte jag hade en steek pappa, haha.

Drog in till stan och dedåva, träffade md, fiddeälskling och erik lajte med.
Alltid trevligt ohja!

Tack för allt stöd Martin Danielsson, äkta vän!
Så sjukt jävla bra är du! <3

/ Jennii

Kommentarer
Postat av: Daaaaaaaniel

jag tyckte iallafall din pappa va söt :$

2010-02-12 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0