10 februari

Underbart att det är torsdag imorgon tycker jag allt.
Skolan är chill och vet inte vad som hänt med den,
men jag gillar't :)
Hade oförberett matte prov idag också, och matte
också utav alla hemska ämnen så är det absolut värst!
Men jaja, jag gjorde iallafall mitt bästa.

Igår var jag med pappa igen och körde flis upp till vaggeryd.
Såg han när jag gick hem från skolan, så ist för att komma
hem och sätta mig här så ringde jag han så han fick hämta mig :)
Lite av mitt nya liv i veckorna att åka lastbil, haha. Mys äre.
plus att han har varit och hämtat biljetterna
till hv71-luleå hf, fysatan vad jag längtar nu!
sån jävla underbar känsla och stå i klacken &allt, det är fan awesome :)
ge mig 4 mars, nununu! ♥



JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!


tur att jag vet att du alltid finns där för mig :)
tur att jag alltid vet att jag kan komma till dig om det är något.
tur att jag vet att du älskar mig överallt annat.
tur att jag vet att jag älskar dig precis lika mycket.


/ Jennii

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0